§1
Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego TCGHobby Jarosław Gietka (dalej: TCGHobby.pl ), ul. Piotrkowska 247/37, 90-456 Łódź, NIP 7251689876 , REGON 529970418.
- W niniejszym regulaminie użyte terminy oznaczają (Słownik pojęć) :
- TCG – Kolekcjonerskie karty do gry karcianej.
- Klient – pełnoletnia osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, posiadająca pełną zdolności do czynności prawnych, dokonująca zakupów w sklepie internetowym TCGHobby.pl. W przypadku osób niepełnoletnich pomiędzy 13-18 rokiem życia Klientem może być tylko osoba, posiadająca zgodę rodzica bądź opiekuna, do podejmowania czynności przekraczających zakres powszechnie zawieranych umów w drobnych bieżących sprawach życia codziennego.
- Konsument – osoba fizyczna oraz przedsiębiorca prowadzący jednoosobową działalność o którym mowa w art 3855 i art. 7aa ustawy o prawach konsumenta, który dokonuje czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową. W przypadku braku rozróżnienia w niniejszym Regulaminie pomiędzy dwoma wskazanymi powyżej grupami podmiotów, użyte w Regulaminie określenie „Konsument” odnosi się do obu tych podmiotów.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pośrednictwem formularza sklepu internetowego, mające na celu zawarcie umowy sprzedaży produktów oferowanych na stronach sklepu internetowego.
- System płatności – zewnętrzny system płatności imoje obsługiwany przez ING Bank Śląski S.A., umożliwiający realizację płatności online za zamówione produktyn a stronach sklepu internetowego, , określone w §4 Regulaminu.
- Odstąpienie od umowy – prawo Konsumenta do odstapienia od zawartej umowy sprzedaży na odległość, określone w §5 Regulaminu.
- Reklamacja – procedura składania przez Klienta żądania dotyczącego wad produktu, zgodnie z zasadami opisanymi w §6 Regulaminu.
- Przedsprzedaż – możliwość złożenia oferty na zakup produkt przed jego wprowadzeniem do regularnej sprzedaży, zgodnie z zasadami opisanymi w § 2 ust. 9 oraz § 3 Regulaminu.
§2
Oferta i zamówienia
- Sklep internetowy TCGHobby.pl prowadzi sprzedaż produktów i akcesoria TCG dla kolekcjonerów i graczy. Wszystkie produkty zakupione w sklepie są nowe, w 100% oryginalne i legalnie wprowadzone na rynek polski, pochodzą od autoryzowanych dystrybutorów kart TCG oraz są wolne od wad prawnych i fizycznych (za wyjątkiem produktów wyraźnie oznaczonych jako outletowe).
- Informacje znajdujące się na stronach sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz zaproszenie Klienta do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego. W razie zwrócenia uwagi na niejasność lub niedokładność w opisie produktu, uprzejmie prosimy o dokonanie szczegółowych zapytań przed złożeniem zamówienia celem usunięcia niejasności albo niezwłoczne poinformowanie obsługi strony internetowej o dostrzeżonej rozbieżności.
- Warunkiem złożenia skutecznego zamówienia przez klienta jest zapoznanie się z niniejszym regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie składania zamówienia.
- Umowa sprzedaży dochodzi do zawarcia z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia w wiadomości e-mail przesłanej przez sklep internetowy, zawierającej potwierdzenie wszystkich istotnych elementów zamówienia oraz uiszczenia skutecznej płatności za zamówienie. W przypadku wyboru jako sposób płatności – „płatność przy odbiorze”, umowa sprzedaży zostaje zawarta z chwilą doręczenia przesyłki i zapłaty za zamówienie przez wybranego dostawcę.
- Zamówienia przyjmowane są przez stronę internetową sklepu 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Zamówienia będą realizowane w kolejności ich złożenia od poniedziałku do piątku w dni robocze przewidziane w przepisach prawa polskiego. Wszelkie przerwy techniczne w działaniu sklepu, awarie lub inne okoliczności powodujące brak możliwości przyjmowania i realizowania zamówień, będą niezwłocznie oznaczone a głównej stronie sklepu internetowego.
- Klient zobowiązany jest do podania rzetelnych oraz oraz prawdziwych danych, w tym adresowych, podczas składania zamówienia. Brak otrzymywania wiadomości e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia albo odrzucenie dokonanej płatności, powoduje nieprzyjęcie zamówienia.
- Produkty wyraźnie oznaczone jako „limitowane”, posiadają ograniczoną liczbę sztuk i zamówienia na nie, będą realizowane według kolejności ich wpływania aż do wyczerpania zapasów danego produktu.
- Produkty wyraźnie oznaczone jako „outletowe” posiadają niższą cenię i mogą posiadać wady, uszkodzenia albo wybrakowania, co dokładnie zostanie określone w opisie produktu, z którym należy się zapoznać przed dokonaniem zakupu. Wskazane w opisie nieprawidłowości produktu outletowego, nie mogą stanowić podstawy reklamacji albo zwrotu produktu.
- Produkty wyraźnie oznaczone jako „preorder” oferowane są w formie przedsprzedaży i nie stosuje się do nich powyższych zasad sprzedaży wymienionych poza § 3 Regulaminu. Klient, składając Zamówienie na produkt oznaczony preorder, składa ofertę kupna określonego produktu na warunkach podanych w jego opisie, co nie wiąże sprzedawcy, przed potwierdzeniem dostępności produktu i możliwości jego wysyłki. Zamówienie tego rodzaju wygasa, gdy świadczenie sprzedawcy stanie się niemożliwe do realizacji z przyczyn od niego niezależnych, w szczególności w sytuacji, braku lub wycofania albo nieotrzymania produktów od dystrybutora. W takiej sytuacji sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni, powiadomi Klienta o braku możliwości zrealizowania oferty i dokona zwrotu opłaty za preorder, jeśli taką przyjął.
§3
Przedsprzedaż
- Sklep internetowy TCGHobby.pl oferuje możliwość składania zamówień w ramach przedsprzedaży, tzw. „preorder” na wybrane produkty (np. limitowane edycje kart kolekcjonerskich) do których stosuje się poniższe szczegółowe zasady.
- Przedsprzedaż oznacza wyrażenie woli nabycia produktu, który nie jest jeszcze dostępny w regularnej sprzedaży. Informacja o przewidywanej dacie premiery produktu jest wskazana w opisie na stronie produktu lub w potwierdzeniu przyjęcia oferty.
- W przypadku przedsprzedaży Klient przyjmuje do wiadomości, że:
a) zobowiązany jest do zapłaty pełnej ceny produktu w terminie 7 dni kalendarzowych od złożenia oferty a brak zapłaty skutkuje jego anulowaniem.
b) przewidywana data realizacji zamówienia ma charakter orientacyjny i może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od sklepu, takich jak opóźnienia po stronie producenta, dystrybutora lub dostawcy.
c) sklep nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia wynikające z działań osób trzecich lub siły wyższej. W takich przypadkach Klient zostanie poinformowany o nowym terminie realizacji zamówienia albo jego anulowaniu. - W przypadku niemożliwości realizacji zamówienia (np. z powodu wycofania produktu przez producenta lub dystrybutora albo przyczyn niezależnych od sprzedawcy):
a) sklep zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy, informując o tym Klienta niezwłocznie. W takim przypadku Klientowi zostanie zwrócona pełna kwota zapłacona za zamówienie preorder, w terminie 7 dni od daty odstąpienia. - W przypadku przedsprzedaży Klient ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od jej zawarcia w wyniku powiadomienia w wiadomości e-mail o przystąpieniu do realizacji zamówień, pod warunkiem, że zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane. W przypadku odstąpienia przez Klienta po tym, jak sprzedawca poniósł koszty realizacji zamówienia, sprzedawca zastrzega sobie prawo do potrącenia kosztów realizacji zgłoszonej oferty zamówienia preordr oraz kosztów opakowania i dostawy, ze zwracanej kwoty.
- Produkty zamówione w przedsprzedaży podlegają tym samym zasadom reklamacyjnym, co inne produkty dostępne w sklepie.
§4
Płatności i dostawa
- Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności: płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy sprzedawcy, płatność za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności ING Bank Śląski S.A ( imoje ) oraz płatność przy odbiorze produktu u dostawcy tj. za pobraniem.
- W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, wpłaty należy dokonać wyłącznie na rachunek bankowy numer: 16 1050 1461 1000 0090 8431 4351 (Bank ING Bank Śląski S.A.) TCGHOBBY JAROSŁAW GIETKA Łódź ul. Piotrkowska 247/37, 90-456 Łódź, NIP 725 168 98 76. W tytule przelewu należy wpisać „Zamówienie nr …” zgodne ze wskazanym numerem w wiadomości e-mail potwierdzającej jego przyjęcie. Przed dokonaniem płatności w tej formie, Klient jest zobowiązany do sprawdzenia poprawności numeru rachunku bankowego wskazanego w wiadomości e-mail z powyższym numerem wskazanym w Regulaminie. W przypadku braku tożsamości numerów, Klienta wiąże numer podany w Regulaminie. W przypadku ujawnienia powyższej rozbieżności, Klient ma obowiązek niezwłocznego powiadomienia obsługi sklepu internetowego o takim fakcie, celem zapobieżenia nadużyciom i Scam`om.
- W przypadku wyboru płatności za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności zapłata następuje przed rozpoczęciem realizacji zamówienia. Płatności za zamówione produkty są dokonywane za pośrednictwem zewnętrznego systemu płatności imoje, obsługiwanego przez ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach, który odpowiada za realizację płatności.
- System imoje umożliwia szybkie i bezpieczne realizowanie płatności z wykorzystaniem następujących metod:
a) Przelew online,
b) Karta płatnicza (kredytowa, debetowa),
c) BLIK,
d) Inne metody płatności udostępnione przez system imoje w chwili dokonywania transakcji. - Płatności dokonywane za pośrednictwem systemu imoje są realizowane w sposób bezpieczny i zgodny z obowiązującymi standardami ochrony danych.
- Wybierając metodę płatności poprzez system imoje, Klient potwierdza zapoznanie się i akceptuje regulamin operatora płatności, dostępny na stronie internetowej ING Banku Śląskiego S.A. https://data.imoje.pl/docs/imoje_regulamin_platnosci.pdf
- Sklep TCGHobby.pl nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w realizacji płatności wynikające z działania systemu imoje lub innych przyczyn leżących po stronie operatora płatności.
- W przypadku braku zaksięgowania wpłaty w terminie 7 dni kalendarzowych od złożenia zamówienia, zamówienie zostanie anulowane i nie podlega realizacji.
- Informacje dotyczące bezpieczeństwa i wsparcia technicznego w zakresie płatności za pomocą systemu imoje są dostępne na stronie internetowej ING Bank Śląski S.A.
- Dostawa realizowana jest zgodnie umową sprzedaży określoną w wiadomości e-mail przesłanej wraz z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia. Realizacja zamówienia odbywa się za pośrednictwem, Poczty Polskiej, Firmy kurierskiej albo Paczkomatu odpowiedniego operatora, według wyboru dokonanego przez Klienta przy złożeniu zamówienia.
- Koszty dostawy, są uzależnione od wybranej metody płatności i dostawy oraz wyświetlane są podczas składania zamówienia.
- W przypadku wyboru płatności „przy odbiorze” przesyłka wysyłana jest po weryfikacji poprawności i wiarygodności danych adresowych. Klient jest zobowiązany do zapłaty u dostawcy za zamówienie i odebranie produktu od dostawcy, pod rygorem obciążenia go kosztami związanymi z realizacją zamówienia w postaci opłat za pakowanie i kosztów dostawcy pobranych za usługę dostawy „za pobraniem”.
- W każdym przypadku Klient jest zobowiązany zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju, w szczególności w zakresie stanu przesyłki i integralności opakowania zbiorczego zamówionych produktów. Jeżeli Klient stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika w tym zgłosić reklamację przewoźnikowi na odpowiednim formularzu, a następnie zawiadomić o sytuacji spredawcę.
§5
Prawo odstąpienia od umowy
- Klient, będący konsumentem, lub podmiotem na prawach konsumenta ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zawartej na odległość bez podania przyczyny, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym otrzymał produkt. Jeśli klient jest przedsiębiorcą innym niż oznaczony powyżej, nie przysługują mu uprawnienia do odstąpienia od umowy na zasadach wskazanych poniżej.
- Korzystając z prawa do odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. listownie lub za pomocą poczty elektronicznej). Oświadczenie można wysłać na adres e-mail: info@tcghobby.pl lub na adres siedziby firmy, korzystając z „formularza odstąpienia od umowy” załączonego do wiadomości e-mail potwierdzającej przyjęcie zamówienia.
- Wzór formularza odstąpienia od umowy, dostępny jest także na dole strony głównej sklepu internetowego.
- W przypadku odstąpienia od umowy, Klient ponosi koszty odesłania produktów do sprzedawcy (np. koszty przesyłki, zapakowania i zabezpieczenia przesyłki).
- Klient powinien dokonać zwrotu towaru niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia, w którym poinformował on sprzedawcę o odstąpieniu od umowy.
- Sklep zwraca zapłaconą cenę wraz z kosztami najtańszej z oferowanych form dostarczenia przesyłki zgodnie z art. 33 ustawy o prawach konsumenta. Zwrot zapłaconych należności nastąpi w terminie 14 dni od dostarczenia zwracanego przez Klienta produktu w związku z odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny, po weryfikacji jego stanu i opakowania.
- W przypadku zwrotu produktu, do którego w ramach oferty dołączone były dodatki, gratisy, inne akcesoria albo w przypadku zwrotu zestawu produktów sprzedawanych łącznie, Klient zobowiązany jest zwrócić cały zestaw w tym również dołączone do produktu dodatki. W przypadku zwrotu niepełnego zestawu albo odmowy zwrotu dodatków, sklep odmówi przyjęcia zwrotu albo zwróci Klientowi cenę zakupu pomniejszoną o wartość brakujących dodatków, zgodnie z ich rynkową wartością.
- Konsument przyjmuje do wiadomości, iż nie ma prawa do odstąpienia od umowy i zwrotu produktu w przypadku bez podania przyczyny gdy, produkt został rozpakowany z ozdobnej folii ochronnej stanowiącej integralną część produktu, był używany i utracił wartość kolekcjonerską, zamówienie zostało przygotowane zgodnie z jego indywidualnie uzgodnionymi potrzebami albo nie dokonano zwrotu pełnego sprzedawanego zestawu produktów w oryginalnym nierozpakowanym opakowaniu zbiorczym. Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, odstąpienia od umowy nie stosuje się, jeżeli przedmiot był dostarczony w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu nie można sprzedać odrębnie ze względu na charakter opakowania integralnie powiązany z wartością produktu (np. karta kolekcjonerska), przedmiot jest nieprefabrykowany i został przygotowany według specyfikacji konsumenta lub służył zaspokojeniu jego indywidualnych potrzeb (np. wyprodukowanie lub zgromadzenie zestawu kart kolekcjonerskich zgodnie ze specjalnym życzeniem konsumenta), przedmioty sprzedawane są w zestawach o charakterze nierozłącznym (np. zestawy kart kolekcjonerskich w blistrach).
§6
Reklamacje, zwroty i odpowiedzialność
- Sklep TCGHobby.pl gwarantuje, że sprzedawane produkty są nowe, oryginalnie zapakowane i zgodne z opisem umieszczonym na stronie internetowej produktu.
- Sklep nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego rozpakowania lub użytkowania produktów przez Klienta albo użytkowania produktu nie zgodnie z przeznaczeniem przewidzianym przez producenta.
- Klient ma prawo do złożenia reklamacji zakupionych produktów z tytułu rękojmi w przypadku stwierdzenia ich niezgodności z umową w rozumieniu art. 43b ustawy o prawach konsumenta, bądź posiadania wad istotnych w rozumieniu art. 556 i nast. Kodeksu cywilnego.
- Zawiadomienia o wadach dotyczących produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania, należy dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@tcghobby.pl lub pisemnie na adres: TCGHOBBY JAROSŁAW GIETKA Łódź ul. Piotrkowska 247/37, 90-456 Łódź.
- W powyższej wiadomości w formie pisemnej lub elektronicznej należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj wad i zastrzeżeń oraz datę ich ujawnienia, a także w miarę możliwości załączyć zdjęcia występującej nieprawidłowości oraz podać dane kontaktowe i numer zamówienia. Podane informacje pozwolą znacznie przyspieszyć rozpatrzenie reklamacji.
- Dla oceny fizycznych wad produktu, niezbędne jest go dostarczenie na adres wskazany powyżej. Na Kliencie spoczywa obowiązek prawidłowego zabezpieczenia odsyłanego do sprzedawcy produktu.
- Sprzedawca ustosunkuje się do zgłoszonej reklamacji i żądania niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu prawidłowego zgłoszenia reklamacji.
- W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem na prawach konsumenta – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia, jest równoznaczne z jej uwzględnieniem w całości. W przypadku uwzględnienia uzasadnionej reklamacji Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem na prawach konsumenta, Sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy i wymiany produktu na wolny od wad. W przypadku gdy reklamacja będzie nieuzasadniona, Klient zobowiązany jest do odebrania przedmiotów we własnym zakresie i na własny koszt, z siedziby Sprzedawcy, albo uiścić koszty przesyłki zwrotnej produktów określone przez Sprzedawcę przed dokonaniem odesłania przedmiotów.
- Odpowiedź na reklamację jest przekazywana niezwłocznie w formie odzwierciedlającej jej zgłoszenie, oraz na papierze lub innym trwałym nośniku np. w formie dokumentowej tj. wiadomość mailowej lub SMS.
§7
WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA
- Wszystkie treści zamieszczone na stronie internetowej pod adresem TCGHobby.pl korzystają z ochrony prawnoautorskiej i są własnością właściciela sklepu internetowego.
- Jakiekolwiek wykorzystanie przez kogokolwiek, któregokolwiek z elementów składających się na treść oraz zawartość strony internetowej, w tym zdjęć przedmiotów oraz treści opisów produktów, bez wyraźnej pisemnej zgody właściciela praw stanowi naruszenie prawa autorskiego i skutkuje odpowiedzialnością cywilnoprawną oraz karną.
- Wszystkie nazwy handlowe, nazwy Produktów, nazwy firm i ich logo, użyte na stronie internetowej sklepu należą do ich właścicieli i są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych. Mogą być one zastrzeżonymi znakami towarowymi. Wszystkie materiały, opisy i zdjęcia prezentowane na stronie internetowej sklepu użyte są w celach informacyjnych.
§8
Postanowienia końcowe
- Regulamin został opracowany zgodnie przepisami obowiązującego prawa polskiego. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy:
- Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną;
- Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta;
- Ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów;
- Ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r.,
- Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
- Klient, korzystając ze sklepu internetowego, akceptuje postanowienia niniejszego regulaminu i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
- W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
- Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Sklepem, a Konsumentami lub Przedsiębiorcami na prawach konsumenta, będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu, z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r.
- Klient będący Konsumentem ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.
- Konsument w celu polubownego rozwiązania sporu może w szczególności złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu, nie wcześniej niż z dniem 9 grudnia 2024 roku i obowiązuje dla wszystkich zamówień składanych po tej dacie.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w przypadku zmiany przepisów prawnych lub polityki firmy. Wszelkie zmiany Regulaminu oraz poprzednie jego wersje, będą dostępne w stopce strony Regulaminu.
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY [pobierz]
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Miejscowość,……………… Data………………………..
……………………………………… ……………………………………… | Adresat: TCGHOBBY JAROSŁAW GIETKA Łódź ul. Piotrkowska 247/37, 90-456 Łódź |
Imię i nazwisko konsumenta(-ów) | |
……………………………………… ……………………………………… ……………………………………… | |
Adres konsumenta(-ów) oraz dane kontaktowe (np. telefon, e-mail) |
Oświadczenie
o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość
lub poza lokalem przedsiębiorstwa
Ja/My (*)………………….………………………………………………………………
niniejszym informuję / informujemy(*) o moim / naszym(*)odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/następujących rzeczy:
………………………………..……………………………………………………………………………..
………………………………..……………………………………………………………………………..
………………………………..……………………………………………………………………………..
Numer zamówienia: ……………………..…………………………………………………………….
Data odbioru produktu……………………………………..………………………………………..
Proszę o zwrot zapłaconej ceny na rachunek bankowy nr
…………………………………………………………………………………………………………….
…………………………………… |
Podpis konsumenta(-ów) |
(*) Niepotrzebne skreślić